Order of the Silver Hand
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Trial of the Crusader 10/25 (TOC)

Goto down

Trial of the Crusader 10/25 (TOC) Empty Trial of the Crusader 10/25 (TOC)

Příspěvek pro Grodielus Tue Jun 04 2013, 10:42

The Beasts of Northrendend

Konkrétně se jedná o 4 beasty. V první fázi Gormok the Impaler, v druhé fázi Dreadscale a Acidmaw a v třetí fázi Icehowl.

1. Fáze: Gormok the impaler

Spells:

Impale - Stack spell který každé dvě sekundy spůsobuje Fyzický dmg. První stack 1400, druhý 1600 a třetí 1800 (Pro 25 hráčů: 2200, 2480 a 2800)

Staggering Stomp - Spůsobí 7800 až 8200 fyzického dmg a všem v okruhu 15 yardú zruší cast spellu a 8 sekundoví CD na all spelly.

Rising Anger - Boss si zvýší všechen svůj dmg o 15%. Ve stejný čas taky háže snobollty.

Snobolled - Sou to příbuzní koboltů. Boss hodí 4 snobollty během svého života. Snobollta hodí na libovolného člověka v raidu. Pokud se snobollt dostane na tank jdou po něm jenom casteri jelikož melee dpska nemůžou jít před bosse jinak dostanou instant kill. Pokud je to melee dps jdou do nej taky casteri a pokud ranged jde dopředu k melee dpskam který mu ho sundají dolú.Snobollt používá útok Batter, kterí způsobí 75% normal dmg (záleži od armoru hráče), zruší cast spellu a spůsobí na all spelly 5 sekundový CD. Dále používají schopnost Fire Bomb. Hodí na zem bombu a po nejakou dobu na daným míste (zhruba 3-4 yardy) hoří ohen. Spůsobuje velký dmg a hážou ho prevažne na casteri. Posledním spellem snobolltů je Head Crack. Spůsobuje pouze stun na 2 sekundy.

Úkoly a povinnosti:

Tank: Boss vyjde z brány oproti vchodu do instance. Hlavní tank si nabere bosse a drži ho zádama k raidu. Druhý tank zatím jenom dělá dmg. Boss tankovi dáva DoT stack spell. Jakmile tank dostane 2 (nebo po dohodě 3 stack) off tank okamžitě přebere agro tankovi aby z něj opadla dot (aby tank neumřel a mohli ho healy plně vyléčit). Jinak tankové v téhle fázi nic jiného nedělají. Pouze si střídají bosse.

Heal: Ještě před tím než spustíte bosse měli by se healy dohodnout kdo bude healovat raid a kdo tanky. Healové se vyhýbají fire bombam a snaží se udržet všechny při živote. Když heal dostane snobollta tak to rychle oznámí na Vtcku a all casteri by do něj automaticky měli jít.

Dps: Melee dps: Stojí za zády bossovi a dělají co největší možný dmg, vyhýbají se fire bombám (málo kdy se stane) a pokud nekteří s melee dpsek dostane snobollta okamžite se všichni na něj upnou a zabijou ho.
Ranged dps: Stojí od bosse zhruba 20 yardů. Na casteri většinou hážou snobollti fire bomby, proto někdy dpsko musí taky měnit svou polohu aby nedostal instant kill (hlavně cloth casteri). Jinak dpska se snaží udělat co největší škodu a pokud se na tankovi objeví snobollt tak by měli všechny dps casteri jít do něj jinak tank umře.
Taktika na toc 10/25 je zde úplne stejná.

2. fáze: Acidmaw a Dreadscale

Acidmaw:

Spells :

Pohyblivý cíl:

Acidic Spew: Způsobuje 2775 až 3225 (25-Hráčů: 3700 až 4300), Přírodní škody za 0,25 sekundy a za 2,50 sekundy hráči kterí je k jeho hlavě otočený čelně.

Paralytic bite: Způsobuje 7863 až 9137 (25-hráčům: 11100 až 12900) Přírodní poškození a píchne jim paralytic toxin.

Slime pool: Aoe spell. Udělá zhruba na 30 yardech na 30 sekund obrovskou skrvu slizu která způsobuje 2000 přírodního poškození za sekundu. Prakticky kdo se do toho dostane je mrtvý.

Stojící cíl:
Acid split: Způsobuje 5088 až 5912 (25-Hráču: 6475 až 7525) Přírodního poškození na náhodný cíl.

Paralytic spray: Způsobuje 6938 až 8062 přírodního poškození cílu a dalším hráčům do 10 metrů, po vyprsknutí způsobý paralytic toxin.

Sweep: Způsobuje 6938 až 8062 Fyzického poškození nepřátelům do 15 metrů a srazí je zpět.

Paralistyc toxin: 3000 způsobuje přirodní poškození a snižuje rychlost pohybu o 10% každé 2 sekundy. Trvá 60 sekund, nebo do odstranění kouzlem Burning bile.

Enrage: Zvyšuje všechny svoje škody řeší o 50%. Zapne se jakmile Dreadscale umre.

Dreadscale:

Spells:

Pohyblivý cíl:

Burning bite: Způsobuje 7863 až 9137 (25-hráčům: 12950 až 15050), Fire poškození a vetšinou se aktivuje i Burning bile

Molten spew: Způsobuje 2775 až 3225 Fire škody za kazdych 0,25 sekundy a za 2,5 sekundy, vybuchne a zraní každého kdo při něm stojí.

Slime pool: Aoe spell. Udělá zhruba na 30 yardech na 30 sekund obrovskou skrvu slizu která způsobuje 2000 přirodního poškození za sekundu. Prakticky kdo se do toho dostane je mrtví.

Stojící cíl:

Fire spit: Způsobuje 5088 až 5912 (25-Hráču: 6475 až 7525), Fire škody na jeden cíl.

Burning spray: Způsobuje 6938 až 8062 Fire poškození náhodnému cílu a dalším hráčům do 10 metrů, tenhle spell většinou přijde spolu s Burning bite.

Sweep: Způsobuje 6938 až 8062 Fyzického poškození nepřátelům do 15 metrů a srazí je zpět.

Burning bile: Způsobuje 3238 až 3762 Fire poškození každé 2 sekundy a spojencům do 10 metrů. Odstraňuje paralytic toxin. Trvá 24 sekund.

Enrage: To samé jako u acidmaw akurát obráceně

Úkoly a povinnosti:

Tank: Tentokrát přijdou dva bossové. Jeden v levo (acidmaw) od dveří a druhý v pravo (dreadscale). Tankové by se měli dohodnout kdo koho bere a podle toho se postavit. Jeden tank tankuje acida v levo u dveří a drží ho zádama k raidu. Když tank schytá paralistyc toxin postava která má Burning bile okamžite utíká k tankovi aby mu to smyl (pokud to schyta druhý tank musí k němu druhej tank natáhnout i dreadscale a pak hned odejít (hrozi instant kill)). Druhej tank bere bosse ke kraji pravých dveří, kdyby náhodou druhej tank dostal DoT. Poslední věc je že tahají bosse pryč z Slime pool aby melee dpska neumřeli.

Heal: Heal pouze healuje a pokud dostane paralistyc toxin (utíka k hráči s burning bile) nebo burning bile (utíka k hračovi s paralistyc toxin). Pokud dostanou Molten spew utíkají pryč od raidu(musíte však zůstat v dostřelu dalších healu). Jinak stojí za zády bosse někde až za dpskami.

Dps: Melee dps: Stojí při boku acidmawa (zabiji se jako první) a útoči ze všech sil (pokud máte v raidu shamana hoďte Bloodlust (u hordy) Heroism (u aliance)). Jinak má stejný úkol jako heal s paralistyc toxin , burning bile a molten spew.

Ranged dps: Stojí od bosse (acidmaw) cca 20 yardů. Ranged dpska pouze běhají s paralistyc toxin, burning bile a s molten spew.

Na dreadscale je úplně stejná taktika jako u acidmawa (akurát nebudete dostávat paralistyc toxin)

Taktika na ToC 10/25 je zde úplně stejná.

3. Fáze: Icehowl

Spells:

Ferocious Butt: Způsobý 41625 až 48275 (25-hráčů: 69,375 az 80,625) Fyzického poškození a cíl omráčí na 3 sekundy.

Artic Breath: Způsobuje 3000 (pro 25 hráčů: 4000) poškození mrazem každou 1 sekundu po dobu 5 sekund na náhodný cíl a dalšími hráčům co stoji mezi bossem a postiženou osobou. Zmrazí je a po dobu 5 sekund se nemůžou hýbat.

Whirl: Způsobuje 6938 až 8062 (pro 25 hráčů: 9,250 az 10,750) Fyzického poškození všem hráčům do 15 metrů, a srazí je zpět.

Massive crash: Způsobuje 7,400 až 8,600 (pro 25 hráčke zdi po celý mistnosti. Jakmile vyprchá stun všichni hráči dostanou na 8 sekund Surge of Adrenaline

Surge of Adrenaline: Zvyšuje rychlost pohybuju o 50 %

Trample: Po massive crach si icehowl vybere náhodneho jednoho člena raidu po kterém se rozběhne. Pokud se mu ho podari zasahnout nebo kohokoliv kdo na to místo vleze (boss jde jenom rovne) dostane hráč instant kill a boss následně získa buff Frothing rage který mu zvýší o 50% dmg po dobu 15 sekund pokud mu někdo nedá stun (nekde sem cetl poison od rogune nebo spell od huntera). Pokud boss mine dostane dotku Staggered Daze (je omráčen po dobu 15 sekund a všechen dmg kterí do něj dáte má o 100% vetší sílu)

Úkoly a povinnosti :

Tank: Zde se používá opět jeden tank. Můj postřech z progresování byl (kterí ovšem myslím dost pomůže) je tankovat bosse u dveří z kterých vyšel. Díky tomu že boss vždycky odhodí všechny kolem sebe, je to idealni pro dpska. Víc sekce dps.Jediné co tank zde musí dělat je utíkat před trample a tankovat.

Heal: Heal zde pouze healuje a utíka před Trample.

Dps:
Melee i ranged: Jak sem již zmiňoval v kolonce tank. Pokud se boss tankuje u zmiňovaných dveří je nejlépe stát na boku bosse u dveří. Když vás totiž boss odkopne za pomoci Whirl tak vás v podstate nikam neodhodí. Pouze se kousek posunete a můžete vesele kouzlit a instantovat dál (Zhruba 15 vteřin před massive crash by ste se měli trošku roztrousit po místnosti.Jinak vás boss hodí na jedno místo).

Lord Jaraxxus


Jaraxxus je podstatně složitější, než kterýkoli z Northrendu bestií, ale je stále relativně snadný.

Spelly:

Fel Fireball: Způsobuje 15113 až 15887 (25-hráčů: 24375 až 25625), vytvoří na zemi oheň který zraňuje 5850 až 6150 (25-Hráčů: 9263 až 9737), každou 1 sekundu po dobu 5 sekund pokud v ohni stojí. Přerušuje se stunem nebo kickem.

Fel Lightning: Způsobuje 7863 až 9137 (25-Hráčů: 9713 až 11287) Ohnivý škody na náhodný cíl a skočí na 3 (25-Hráčů: 5) ostatní spoluhráče v okolí.

Incinerate Flash: Absorbuje další 30000 (25-hráčů: 60000) uzdravení a cíli snižuje škody o 50%. Pokud se kouzlo neodstraní, způsobí Burning Inferno. Trvá 12 sekund nebo dokud kouzlo nepřehealujete.

Burning Inferno: Způsobuje 2438 až 2562 (25-Hráčů: 3900 až 4100), Fire poškození každou 1 sekundu po dobu 5 sekund a všem přátelským cílům. Dá cíli Incinerate Flesh, pokud spell není odstraněný dříve, než uplyne doba jeho trvání. Incinerate Flesh se spáli po odstranění nebo po absorbování 30000 (25-hráčů: 60000) hojení.

Legion Flame: Způsobuje 2925 až 3075 Fire poškození každou 1 sekundu po dobu 6 sekund. Cíl také neustále obnovuje Legion Flame každou 1 sekundu. Každý Legion flame způsobuje jinému cíli (který stojí vedle něj) 2925 až 3075 Fire škody za 1 sekundu a trvá 60 sekund.

Infernal Eruption: Vyvolá Infernála, který střílí 3 Felflame
Infernals na hráče více než 15 sekund. Pokaždé když Infernál vyleze způsobí 9263 až 9737 Fire poškození cíle v okruhu 10 yard.

Felflame Infernal: Sou to Infernalové které Jaraxxus vyvolává za pomoci kouzla Infernal eruption. Používají schopnost Fel Inferno která způsobit škodu 2500 Fire každou 1 sekundu po dobu 6 sekund cíle do 15 metrů. Používa také kouzlo Fel Streak, které vytváři při pohybu infernála ohnivou zeď, která způsobí 4388 až 4612 (25-Hráči: 6338 až 6662), Fire škodu jakémukoliv cili kterí přes to půjde.¨

Nether portal: Vytvorí Nether portál který způsobuje 6825 až 7175 (25-Hráči: 9263 až 9737), Shadow poškození cíle 10 yard poloměr portálu. Vyvolává taky moba Mistress of Pain

Mistress of Pain: Používá Shivan Slash, způsobující 50% větší poškození zbraně bez ohledu na hráčův armor. Může taképoužít Spinning Pain Spike na náhodný cíl, způsobující vysoké fyzické škody na cíl s maximální zdraví.

Nether power: Zvyšuje magické škody o 20%. Jaraxxus si buffne na sebe sám 5 (25-Players: 10) stacků. Pokud máte v raidu mage tak se tenhle spell kradne za pomoci Stealspell. Účinek tohohle buffu pak přejde na Mage.

Úkoly a povinnosti:

Tank: Tankové se zde používají dva. Jeden na neustály tank bosse a druhý na tankování Mistress of Pain nebo infernalu. Tank kterí je na bossovi pouze stojí na místě (Pokud mu někdo z dpska přerušuje Fel fireball), zatím co druhej tank se snaží udržet ostatní moby mimo druhého tanka, dpsek a healu.

Heal: Nedělá nic zvláštního. Pouze healuje a vyhýbase abilitám bosse a mobu.

Dps: Melee i ranged dps: Stojí za bossem (zádama k němu) a dělají dmg. Pokud máte v raidu rogunu, enha shamana nebo někoho kdo umí přerušit cast spellu měl by sledoval kdy boss casti Fel Fireball a nejlíp těsne před vycastením mu ho preruší. Když přijde Mistress of Pain měli by všichni přestat mlátit do bosse a jít po ní. Co se týka Infernalu tak ty maj nastarosti pouze ranged dps.

Taktika v 10 i v 25 je úplně stejná.

Champions' Cache


Skupina aliančáků nebo horďáků (podle toho za jakou frakci hrajete, vždy přijde opačná frakce) vám skřížila cestu a teď bude jen na vás jim ukázat kde je jejich místo.

Spells: Championi používají kouzla stejná jako hratelné classy.

Seznam Championů:
Death Knight: Frost dps (Tyrius Duskblade)
Druid: Balance (Kavina Grovesong)
Druid: Restoration (Melador Valestrider)
Hunter: Survival (Alyssia Moonstalker)
Mage: Arcane (Noozle Whizzlestick)
Paladin: Holy (Velanaa aliance)
Paladin: Retribution (Baelnor Lightbearer)
Priest: Discipline (Anthar Forgemender)
Priest: Shadow (Brienna Nightfell)
Rogue: Sublety (Irieth Shadowstep)
Shaman: Enhancement (Shaabad)
Shaman: Restoration (Saamul)
Warlock: Affliction (Serissa Grimdabbler)
Warrior: Arms (Shocuul)

Úkoly a povinnosti:

Na tudle část je jednoduchá taktika a pro všechny stejná. Stáči pouze se soustředit vždy na jeden cíl a pokud máte v raidu dobré healy tak by neměl být pro vás problem je pozabíjet. Obvikle se chodí nejdřív jeden heal pak dps a opět heal (pokud jich tam je víc jak jeden). Jediné co se tu dělá mimo zergu (zerg= neustály dmg do jednoho cílů dokud neumře (vetšinou se používaji veškere trinkety, bloodlust nebo cokoliv co může zrychlit a zvýšit váš dmg)) je pouze přerušování healu healům, jinak je to oběcne velice jednoduché. Nejlíp je dát na heal rogunu která mu poisonem sníží heal a přerušuje cast kickem.

Twin Val'kyr


Bossové stojí uprostřed arény. Na kraji arény stojí RDPS, které se rozprostřou po celé aréně. Mezi MDPS, kteří stojí uprostřed a RDPS jou healy. RL rozdelí DPSka a řekne jim kterou essenci si mají vzít. DPS jdou vždy do opačné barvy valkyry než je jejich esence(přidává to dmg). Tankové si berou valkyru stejné barvy, aby nedostávali velký DMG. Všici healové si berou stejnou barvu esence.

Během boje se budou ze zdi objevovat kuličky (bílá,černá). RDPS kuličky sbírá (zvyšuje dmg). Musí sbírat kuličky své barvy jinak dostane dmg. POKUD SE NEBUDOU SBÍRAT KULIČKY TAK MŮŽE DÍKY TOMU DOJÍT K WIPU !!!!!

Twins pact- jedna valkyra hodí bublinu, všici dps musí jít do té valkyry co tu bublinu má, jinak se obě valkyry vyhealují. Při rozbytí bubliny se může hodit jakýkoli interubt, který zruší castování.

Vortex (light,black)- pokud uvídíte toto castit a máte opačnou esenci než je ten vortex tak musíte přehodit rychle esenci.

Valkyry dávají různě twins pact a vortex. Nikdy to není furt stejně

Anub'arak


Ve vzduchu poletují takové bílé kuličky Frost Sphere, které mají 3000-9000 HP (podle módu), ty je potřeba zabít. Po jejich zabití se na zemi objeví Perma Frost (Něco jako led na podlaze). Takže DK stáhne nebo nějaky RDPS zabije kuličku udělá se perma frost (nejlépe před kruh, kde stál anub, aby se dobře tauntovali addi.)Add musí dojít na perma frost (takže žádný dmg do něj). Během toho jak pude na perma začne něco castit-musí se dát interupt. Add musí stát na perma frostu+boss. DPS dávají plošňáky. Až DBM ukáže, že se blíží submerge tak tank odtáhne bossa z perma frostu.

Boss po určitém čase zahrabe(submerge) pod zem a dělá bodáky. Když je pod zemí tak si vždy vybere jeden target po kterém pujde a celou dobu vyráží bodáky. Dobré je se mu klidit z cesty k onomu targetu a onen jedinec se musí schovat za Perma Frost tak aby led byl mezi ním a bossem. Boss když dorazí k Frostu tak jakože narazí a změní tárget, proto je lepší když všichni ostantí z poza Perma Frostu kde byl jedinec schován utečou za jiný, protože původní po nárazu zmizí a znovu by se měla oběvit Frost Sphere (bílá kulička).

Druhá fáze nastane když bosse stáhnete asi na 33% jeho HP. Boss vycastí Leeching swarm a to začne dávat plošnák celému raidu. Tato fáze je náročná na heal, protože je potřeba držet Hpčka všech kromě tanků v raidu nejvýše na 30%, protože čím víc hráčů v raidu má nad 30% tím víc se boss healuje. Takto se boss už zabije.Doporučuje se vykliknout si buff na staminu nebo heal (tank ne!)[list][*]


Naposledy upravil Grodielus dne Tue Jun 04 2013, 16:01, celkově upraveno 5 krát (Reason for editing : ´coz)
Grodielus
Grodielus
Admin

Poèet pøíspìvkù : 7
Join date : 04. 06. 13

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru